(همه با هم مرسی پینترست)

بسم الله الرحمن الرحیم

  

To My Youth - Hyolyn & Minyoung

Download (برای اون کسی که گفته بود بذارین.)

سلامممم اینها سوالایی هستن که سلین توی صندلی داغ میکا ازش پرسید و منم خیلی جذب سوالا شدم پس با اجازه ی سلین و میکا اومدم که جواب بدمشون. *-*

1. من (سلین) تو سه کلمه؟  دریم کچر، آبی، پیچیده (دریم کچر ایهام داره.:دی)

2. خودت تو سه کلمه؟ مرموز، پر از علاقه، دریا 

3. حست درباره بیان؟ میدونین؟ بیان مثل خونه ای میمونه که مهم نیست چه اتفاقی بیفته میتونی توش پناه بگیری. یا بری یه گوشه‌ای از اون خونه ی بزرگ و چمباتمه بزنی و گریه کنی. خونه ای که توش با آدمای قشنگ زندگی میکنی اما همچنان زندگیاتون از هم جداس.

4. دوست صمیمیت تو بیان؟ دوستِ صمیمی ندارم.

5. شیپ مورد علاقت تو بیان؟xDD جان من بگو آرتان و کانیا و هیونتوپیاTTxD  جدی بخوام بگم شیپ مورد علاقه ندارم. کلا نمیتونم شیپ کنم برام مهم هم نیست.D:""" اما آرتان گوش فلک رو کر کردن.(اخه خودشونم تکذیب نمیکنن دیگه من کی باشم اظهار نظر کنم.XD)

6. کتاب مورد علاقت؟ آه سخته.... آنه شرلی، در انتظار یک زندگی طبیعی، کتابخانه نیمه شب، واژه هایی در اعماق آبی دریا، شاید عروس دریایی، پیش از آنکه بمیرم، تقریبا، رادیو سکوت. (چرا اینجوری نگام میکنین؟ D:)

7. سریال مورد علاقت؟ هاسپیتال پلی لیست. :دی

8. از چه مدل آدم هایی متنفری؟ سعی میکنم از آدمی متنفر نباشم اما از آدمایی که طرف مقابلشون رو ببو گلابی فرض میکنن خوشم نمیاد. 

9. صفت یا اخلاقی که ازش متنفری اما متاسفانه خودت هم داریش؟ تلاش نکردن.

10. ایا کسی توی بیان هست که به نظرت استعداد نوشتن نداشته باشه و نچسب باشه؟ (اسم نمیخواد، بله یا خیر:>) به نظرم اگر باشه طبیعیه اما تا حالا با همچین کسی برخورد نکردم.

11. اگر بخوای توی یه کشور غیر از ایران به زندگیت ادامه بدی کجا میری؟ کانادا برای مهاجرت خیلی خوبه. جدیدا به بوستون هم علاقه مند شدم ولی اطلاعات  زیادی در موردش ندارم.

12. خونه بزرگ و حیاط دار (از اونا که یه وسط یه باغن و خیلی سرسبز و دلبازن) رو ترجیح میدی یا یه واحد اپارتمان نه چندان درندشت ولی لوکس و جمع و جور؟ مورد اول. :>

13. غذای مورد علاقت؟ همبرگر... 

14. اعتقاد راسخی که از ته قلبت بهش ایمان داری و محاله خلافشو قبول کنی و در رابطه باهاش تعصبی هستی؟ (مثلا میتونه ایمان به وجود خدا باشه یا هرچی) من معتقدم آدما قطعا میتونن به بهترین مسیر زندگیشون برسن. معتقدم اگر چیزی رو بخوان یا بهش میرسن یا یه خواسته بهتر پیدا میکنن و به اون میرسن.

15. وقتی بغض بدی توی گلوت حس میکنی و غصه داری برای اروم کردن خووت چیکار میکنی؟  نفس عمیق میکشم و به چیزای خوب فکر میکنم. آهنگ گوش میکنم و شاید بنویسم.

16. بین اونایی که توی بیان میشناسی احتمال دستگیری شدن به خاطر خلاف درباره کدومشون بیشتره؟xD (یا به عبارت دیگه who is most likely to be a criminal?) راستشو بخواین کیدو. و میتسوری... حیحی.

17. زندگی بدون اینترنت یا زندگی بدون دوست ها و ادمایی که خیلی باهاشون صمیمی هستی؟ گزینه ی اول.

18. گروه مورد علاقت تو کیپاپ؟ (دختر و پسر) راستش گروه مورد علاقه ی من خیلی عوض میشه ولی لونا. امیدوارم عوض نشه.TT 

19. کاپلی که از کیپاپ شیپ میکنی؟ شیپ کیوت زیاد داریم ولی کاپل شیپ نمیکنم.

20. بلاگر (های) مورد علاقت اینجا؟ هه اصلا به خاطر این سوال دارم این همه سوالو جواب میدم.XD 

اول از اونایی که رفتن/ وبشون بسته‌ ست شروع میکنم:

خب نوبت بازماندگانه:

خب من همه ی کسایی که دنبال میکنم رو دوست دارم اما اینها وبهایی ان که یا طی یک ماه اخیر خیلی بهشون احساس نزدیکی کرده‌ام/ تاثیر مهمی روم گذاشتن/ هر وقت ستاره شون روشن میشه میدونم قراره با یه چیز متفاوت و حوشایند رو به رو بشم. ناشناخته ترین و درعین حال متفاوت ترین وب رو هم براتون سبز کردم امیدوارم توجه ویژه ای بهش بکنین و با این بهشت آشنا بشین.

21. دلت میخواست بین بیانی ها قلم کی، ایده های کی، دوستای کی و قالب کی رو داشته باشی؟

قلمِ آلا قطعا.

ایده های آرتمیس.

دوستای آیلین.

قالب آیسان.

22. بهت میگن برای بقیه عمرت فقط میتونی سه مدل غذا بخوری. اونا چی ان؟ مدل؟ خب مدل یعنی چی؟ "-" غذاهای ساندویچی، غذاهای خورشتی و غذاهای پاستایی. :دی اگر منظور غذای مشخصه: همبرگر، پاستا، قرمه سبزی

23. حیوون خونگی ای که دوست داری داشته باشی؟ نیمخوام حیوون خونگی داشته باشم اما در کل سگ دوست دارم. (من بین سگ و گربه خیلی دو دل بودمااا.)

24. بین گروه های اصلی هاگوارتز کدوم رو میپسندی؟ هافلپاف و راونکلاو رو خیلی دوست دارم... ولی راونکلاو.^^

25. اگر روانشناس باشی دوست داری بیشتر به کدوم قشر از آسیب دیده ها کمک کنی؟ (مثلا نوجوونای سردرگم، اونایی که بهشون تجاوز شده، زن/مرد هایی که با همسرشون مشکل دارن و اذیت شدن و...) نوجوان های آسیب دیده.

26. کتاب بخونی یا انیمه ببینی؟ کتاب for sure.

27. قهوه یا آب میوه هلویی؟ آب میوه هلویی. (خنک باشه لطفا.)

28. فن فیکشن مورد علاقت؟ من فن فیکشن رو ترک کردممم.TT

29. کی توی بیان هست که دلت میخواد باهاش صمیمی شی ولی تا الان اقدامی در راستاش انجام ندادی؟ بله.^^ (در حین چک کردن دوباره ی جواب ها: عههه فکر کردم سوال بله خیرهههه. خب نمیگم بهتون... البته همو میشناسیما ولی صمیمی نیستیم. من خیلی با کسی صمیمی نمیشم چون نمیتونم به آدما توجهی که لیاقتشونه رو بدم.)

30. آرکین دیدی؟:"> بعلهه.

امتیازی. تایپ ایده آلت توضیح کااامل و مفصل میخوامxDD 

یک انسان با شعور که دیگران رو قضاوت نکنه و بتونه آدم ها رو درک کنه. باهوش باشه. نه اینکه خیلی خوشگل باشه ولی قیافه برام تا حدی مهمه. در حدی پول داشته باشه که با هم بتونیم یه آپارتمان کوچیک بخریم. تحصیلات برام مهمه. شغلش هم مهمه دیگه اونو خودم بررسی میکنم.XD خسیس نباشه و صبور باشه. دروغ نگه و همه ی مشکلات رو برای خودش نگه نداره. همینا. آهان یه چیز دیگه انسان باشه و با صحبت بتونه اموراتش رو حل کنه. (جوری که سوالو جدی گرفتم.XD)

امتیازی. در آینده میخوای چجور آدمی باشی؟ (شغلت، شخصیتت و جایی که زندگی میکنی و...) شغلم شغلی باشه که توش بتونم خلاقیت به کار ببرم و از همه دانشم استفاده کنم و در عین حال بتونم به آدما کمک کنم. آدم تلاشگری باشم. در کنار کارم برای دوستام و خانواده‌ام هم وقت بذارم. همینطور آدم مستقلی باشم و بتونم روی پای خودم بایستم. مکان هم نمیدونم. ببینم در آینده چی پیش میاد.

1+گرمههههههههه.

2+ ویلن زدن رو خیلی بیشتر پیگیری میکنم و خوشحال ترم الان.:) 

3+ چند روز از مدرسه با مترو اومدم خونههه. پیش به سوی استقلال بیشتر.  (عه توی سوال آخر مستقل بودنم باید اضافه کنم.)

4+ به خاطر من نیست به خاطر پراید مانثه که زیادی دارم گی پنیک میکنم.............."-"

5+ یادگاری هایی که برام نوشتن زیادی سوییته.

6+ یه کم از اتفاقی که ممکنه بیفته میترسم ولی مشکلی نیست.

7+ تمام ترس و نگرانی ای که بابت مدرسه ی جدید داشتمو از بین بردم الان فقط باید سعی کنم اجتماعی تر باشم.

8+ برای تک تکتون آرزوی شادی، موفقیت و سلامتی میکنم. مخصوصا برای یکیتون.

9+کالیستا داره بیشتر خودش رو می پذیره.

10+ اون اوایل که اسممو از اسم واقعیم به کالیستا تغییر دادم فکر میکردم وقتی از مدرسه ی فعلیم برم اسممو دوباره به اسم خودم تغییر میدم. اما الان کالیستا دیگه بخشی از هویتمه. ولی خب اسم واقعیمو میتونین بپرسین ازم بهتون میگم.^^