سلاممم.:">

سال 1401 به قول آیلین "سال زیبایی بود ولی نمی‌خوام بهش بگردم.:)"

از اونجایی که من امسال مدرسه‌م رو عوض کردم و تجربه‌ی سه تا مدرسه (سه تا!) رو داشتم فکر کنم اونقدر تجربه کردم و گریه کردم و خندیدم که نشه شماردشون به همین خاطر عنوان و تعداد لبخندها اینطوری شدن..xDTT

دعوت می‌کنم از بلا و نادشیکو و پرسون.*^*

  1. همه‌ی اون نامه‌ها و یادگاری‌های قشنگی که بچه‌های مدرسه برام نوشتن. 
  2. نامه‌نگاری کوتاه مدتمون با هدی.:"))
  3. حرف زدن با تینا>>>
  4. تولد فاطمه و جمع شدن دوباره اکیپ چندین سالمون.
  5. تولدی که با سوگند گذروندم و اون بازی واقعیت مجازی که کلی به خنده انداختمون.TTTTTT
  6. آشنا شدن با آرینا و اون مدت کوتاه دو-سه ماهه که با هم توی یه مدرسه گذروندیم. (و همه اون حرفامون راجع به ترو کرایممحیتشهتین)
  7. اردوی ایران مالی که با آرینا رفتیم.
  8. کلاسای پژوهش نگارش>>>>>>>
  9. آشنا شدنم با معلم ریاضی خوشگلمون که بی‌اندازه زیبا و مهربونه.:))
  10. دوست شدن با آوا.
  11. دوست شدن با زهرا وقتی توی دومین نقطه اوج تنهایی و غم و درد بودم.