بسم الله الرحمن الرحیم

خب بهتره بحث ارزش‌ها رو فعلا به یه موقع دیگه مولکول کنیم.XD

بریم سراغ رونمایی از Asteria.*-*

آستریا در واقع دفترچه خوشگل منه. همونی که توی یکی از پستام گفتم ممکنه عکسشو بذارم، الان هم ممکن، عملی شد. :دی

از Eirine -خواهر آستریا- هم قراره رو نمایی بشه.

خانم‌ها و آقایان این شما و این Asteria:

در واقع این جلدش نیست، (همونطور که خودتون حدس زدید.) این یکی از صفحاتشه که وقتی اسمش رو انتخاب کردم توش اسمش رو نوشتم.*-*

اون گیره کاغذ رو می‌بینید اونجا؟ من به اونا میگم لینک. بهضی از عکسایی که از بی‌تی‌اس داشتم رو به چند تا از کاغذ‌ها لینک کردم البته اون لینک اونجا بیشتر برای نشون دادن جای اسم نوشته شده ی Asteriaست ولی خب برای اینکه استفاده ی بهینه بشه اون‌طرفش هم یه عکس از جونگ‌گوک لینک کردم.

باید بریم سراغ Eirine؟ 

این شما و اینم اِیرین:

اون دختره که مثلا داره سر میخوره خیلی یهویی به ذهنم رسید و روی یه کاغذ دیگه مشیدمش و چسبوندم یه حا که بتونه ازش سر بخوره. شاید اون دختر منم. شایدم نشون‌دهنده ی معصومیت Eirineئه. اینکه چقدر مثل بچه‌ها بی‌پرده بهم کمک می‌کنه و هنوز ذهنش محدود این دنیا نشده.


+ اوکی فقط میخواستم حداقل اینکار رو انجام بدم و پشت گوش نندازمش.

++برای آهنگ به پست قبل بسنده کنید لطفا.XD