بسم الله الرحمن الرحیم

ببینید من الک بنجامین و ساشا اسلون و اد شیرانو خیلی دوست دارما. ولی هنوز ازشون مطمئن نیستم. ولییی این گرل گروپ که دو نفره‌ هم بوده و الان یکی از اعضاش گروه رو ترک کرده هیچ آهنگی نداره که قشنگ نبوده باشه... و از کوییندام ۲ (و هیولین و اون عضور گرامی بریو گرلز) متشکرم که منو با این گروه و آهنگ خیلییی خفنشون به نام to my youth آشنا کرد.

ولی خب من الان نمیخوام اون آهنگه رو بذارم. میخوام آهنگ some شون رو بذارم... که یه جوری تو قلبم جا کرده اصلا نگم براتون. آهان راستی اسم گروه bol4 می باشد. جالبه بدونید من این گروه رو چند روزی بیشتر نیست که میشناسم و باز هم طرفدارانه دوسشون دارم، با اینکه طرفدارشون نیستم. ولی بازم. یعنی شما صدا ی وکالو ببیننننن. صدای اون یکی خواهرمونو زیاد نشنیدم و فقط گیتار زدنشو دیدم اما بخوام روراست باشم با اون گوش کردن به آهنگاشون حس بهتری میده. آهنگایی که بعد از رفتنش اون یکی خونده مثل قبلیا برام دلچسب نیست. هرچند هنوزم مستر پیسه.

Some

Bolbbalgan4

music image
Made By Farhan

+ فکر کنم یکشنبه بود که خیلی شدید بارون میومد... اوایلش که هنوز شدید نبود منو to my youth و tell me you love me از همین گروه زیر بارون در حال رقصیدن بودیم و... میزان شادی ای که اون لحظه به من دست داده بود غیررررر قابل توصیفه. جوری که دیوونه وار میخندیدم و بالا و پایین میپریدم و بدون ترس از مرغی خوندن فقط آهنگو جیغ میزدم.:> عررر خیلی خاطره انگیزههه.TT

++ من قطعا یه مشکلی نزدیک به دوقطبی دارم.