به نام خداوند پروانه ها

سلام.*-*

امروز توی کلاس اجتماعی (در واقع تاریخ) یه بحثی بود راجع به اینکه ما خودمون روی تاریخ و پیشرفت ایران تاثیر میذاریم و معلممون پیشنهاد داد که هرکس برند ایرانی خوبی می‌شناسه (توی هر موضوعی؛ پوشاک، خوراکی ، لوازم التحریر و ...) رو معرفی کنه تا افراد بیشتری اون مارک رو بشناسن و بتونیم از کالاهای اون برند استفاده کنیم. علاوه بر اینکه کیفیتش توسط چند نفر تایید شده خوشحال هم میشیم که داریم از یه کالای ایرانی حمایت می کنیم.

با خودم فکر کردم دیدم هرچی بیشتر باشیم برند های بیشتری هست که بشناسیم پس اومدم اینجا در دنیای بیان که همه رو دعوت کنم به چالش برند. اسمشم همینطوری گذاشتم چالش میتونید به چشم یه ایده برای نوشتن بهش نگاه کنید.

متاسفانه خودم برندهای خاصی نمی شناسم (دقیقا برای همین اومدم اینجا و دارم به این چالش دعوتتون میکنم.:").

+ احساس میکنم پست یه کم خشک شده.(الان سرکلاسم) ولی امیدوارم برای نوشتن پستی در این مورد تشویقتون کرده باشه.*^*