(تصویر آنیتا از آنبورن :دی)

«به نام خداوند خلاق»

از هم حمایت کنیم!

این دلیل دومیه که دارم این پست رو می نویسم. دلیل اولش اینه که فهمیدم لازم نیست حتما برای سود خودمون از یه نفر حمایت کنیم! 

میخوام هنرمند وبلاگ نویسی رو بهتون معرفی کنم که شاید خودتون هم بشناسیدش.*^*

برای خودم این معرفی خیلیی هیجان انگیزه به خاطر آرت بوکی که همین تازگیا سارا منتشر کرده.:") خیلیی هیجان انگیزههه.:") من عاشق آرت بوکم... اصلا نمیدونین چقدر. یه ویدیو توی یوتیوب دیدم که یه آرت بوک خیلی خفن درست کرد. از اون موقع به بعد من با آرت بوک آشنا شدم و فانتزی های مربوط به آرت بوکم ایجاد شدن. 

اول اینو بگم که آرت بوک درواقع یه مجموعه ای از نقاشی های یه هنرمنده که میتونه یه کانسپت و داستان خاص داشته باشه یا اینکه کلا نقاشی ها به هم مربوط نباشن. واقعا قانون خاصی نداره. ممکنه یه سری آرت بوک از ویدیو گیم ها یا انیمیشن ها دیده باشید؛ خب اینا همشون در مورد یه انیمیشن خاصن اما مثلا اون ویدیویی که من دیدم خیلی بهم مربوط نبودن و کلا داستان نداشتن.

آرت بوکی که سارا -آنبورن- خلق کرده داستان داره و اگر اشتباه نکنم یه سری نامه هم همراه این آرت بوک هست که این باعث میشه خیلی خفن تر بشه.:") اصلا فکر کردن بهش هم هیجان انگیزه.T^T (احساس میکنم زیاد دارم فن گرلی میکنم...XD)

این (کلیک) پستیه که میتونید توش عکس های آرت بوک و یه سری توضیحات درموردش رو ببینید.*^*

توی پست بعدیش هم به نامه ها اشاره شده.*^* (احساس میکنم مثل کیپاپه که فنا سعی میکنن از هر نشونه ای یه اطلاعاتی در مورد کامبک به دست بیارن.XD)

اگر میخواید ببینید سبک نقاشی های سارا چه شکلیه میتونید پست های چالش خط و حرفش که توی وبلاگش هست رو ببینید. 

کلیک (روز اول و دومِ دومین چالش خط و حرف)

کلیک (روز سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتمِ دومین چالش خط و حرف)

این یکی از قسمت های چالش خط و حرفه که با توجه به اسمش -جست و جو- اسم آنیتا وموهای سفیدش باید مربوط به این آرت بوک باشه... حیحی.*^* (احساس میکنم یه کاشفم که داره تئوری های کامبک نقاش مورد علاقه ش رو بررسی میکنه.XD)

اولین چالش خط و حرف از 10 اردیبهشت شروع شده و 8 خرداد تموم شده.(اگر دوست داشتید نقاشی های بیشتری از سارا ببینید.) این یکی برخلاف دومین چالش که یه هفته ای بود، سی روزه بوده واسه همین کلییی چیز هست که میتونید برید، ببینید و لذت ببرید.^-^

یه بار دیگه هم لینک وب و پست سارا رو میذارم که دم دست تر باشه.*-*

وب سارا : (کلیک)

پست آرت بوک : (کلیک)

+ من خودم شاید نتونم بگیرم.TT ولی اگر گرفتم عکس میذارم واستون. تجربه ی پس از خرید هم میگم.XDDD (منی که دارم فکر میکنم میتونم به مامان بابام بگم عیدی برام آرت بوک بگیرن یا نه.X"D)

++ ولی انتظار نداشتم در باب این آرت بوک اینقدر حرف داشته باشم.:")

+++ بعد از اینکه به این نتیجه رسیدم که شاید نتونم بخرمش احساس کردم بازم باید برای حمایت، این پست معرفی یا تبلیغ رو بذارم چون نباید حتما من سود کنم. اون هنرمنده که به حمایت و سود نیاز داره. نه من.:")

میشه اگر خریدین یه کوچولو واسه من تعریف کنین ذوق کنم؟ XD (احساس میکنم خیلی دارم مظلوم نمایی میکنم.XD)

۰۱/۰۱/۱۳

!Yo

چطورین؟ 

بالاخره خودمو جمع کردم و اومدم که عکسای آرت بوک رو بذارم. اما اول بذارین نظرم رو در موردش بگم بعدش سکوت می‌کنم."-" 

اولین نکته که خیلیییی خوب بود این بود که آرت بوک خیلییی سریع و به موقع به دستم رسید. یعنی باور نمی‌کنین چقدر روحم جلا یافت با این سرعتش.:"> تازه قبلش هم سارا بهم یه لینکی داد که بتونم ببینم وضعیت فرستادن آرت بوک در چه حالیه.  

بسته بندی آرت بوک خیلیییی خفن و هیجان‌انگیزه. انگار یه بخشی از یه ماموریت خیلی مهمی و بهت یه بسته دادن تا ماموریت رو درست جلو ببری. (و این ماموریت زندگیه!*-*) حالا این بسته چیه؟ سرگذشت یه جنگجو! نامه‌ای که توش بود هم خیلی خفن بود. توی نامه و دوتا جای دیگه(که بهتون نمیگمXD) شاهد دستخط خیلی زیبای ساراییم.*^* من نامه رو خیلی دوست داشتم. دیدین گاهی نیاز دارین یه نفر آگاهتون کنه که بلند شین و برای نورتون بجنگین؟ نامه برای من یه همچین نقشی داشت. 

اگر بخوام بگم خاص ترین چیز این بسته چیه همینه که واقعا میشه ازش یه چیزی یاد گرفت و ازش یه انگیزه‌ای گرفت.

حالا بریم سراغ عکس‌ها.*-*