به نام خداوند زیبایی ها

آلا سلااام سلام آلا سلام آلای خوبم.XD 

آلااااTT تولدت مبارکککک. احساس خیلی عجیبی دارم الان. فکر کنم اولین دفعه‌ست که دارم پست «تولدت مبارک» میذارم. احساس میکنم نمیتونم اونقدر که شایسته‌اته تولدت رو تبریک بگم و بابتش خوشحالی کنم... ولی بدون روز ۲۲ ی بهمن دیگه مثل قبلا یه روز حوصله سر بر نیست که معلما از هر فرصتی استفاده کنن تا یه پرچم بهمون نشون بدن. ۲۲ بهمن الان به نام توعه. تازه عمرا تولدت از یاد آدم بره ده روز قبلش برای دهه ی فجر همه به یاد ۲۲ بهمنن. :دی

خب از اولین چیزایی که وقتی بهت فکر میکنم میاد توی ذهنم اینه که چقدر قلم خوبی داری.:*) و مهم تر از اون این که خودت هم از نوشتن لذت زیادی می‌بری و این باعث میشه بیشتر دلم بخواد بهت بگم آلای نویسنده. یعنی ممکنه یه روز کتابت رو توی دستام گرفته باشم و با دستام اسمت رو که طلایی و برجسته‌ست لمس کنم؟؟:*) 

راستش من مثل تو نمیتونم کلی ویدیوی سکته‌آمیز بذارم توی پشت تولد چون ادیتای باحالی ندارم... پس امیدوارم آرزوهای رنگی منو ازم بپذیری.:*)

آرزو می‌کنم همیشه سالم و سلامت باشی. *-* آرزو می‌کنم زندگی قشنگ، شاد و پر از آرامشی داشته باشی. *-* آرزو میکنم زندگیت پر از آدمای ارزشمند و قشنگ مثل خودت باشه.*-* آرزو می‌کنم توی زمینه های مورد علاقه‌ت موفق و سربلند باشی.*-* و آرزو می‌کنم همیشه خدا محافظت باشه.*-*

ولی یه چیزی که خیلی دوست دارم بهت هدیه بدم یه قلم خفن یا خودکار خفنه... احساس میکنم بهت میاد.:*)

به امید دیدار.*--*💛