بسم الله الرحمن الرحیم

سلامممم.*-*

همانطور که از عنوان متوجه شدید میخوام در مورد انیمه ی شاهکارِ وایولت اور گاردن صحبت کنم. :دی

اولین چیزی که توی وایولت اور گاردن توجه منو به خودش جلب کردم چشم های خاص هر کاراکتر بود، من با دیدن چشم هاشون خیلییییی ذوق کردم رنگ خاص چشم های وایولت... اصلا خیلی زیبا بود.:" البته میگن توی انیمه ها کلا چشم های افراد متفاوته ولی به نظرم هرچقدرم چشماشون خاص باشه به پای وایولت اور گاردن نمیرسن.

 داستان در مورد یه دختری به نام وایولته که توی بچگیش به عنوان یه "ابزار" داده میشه به فرمانده ی جنگ اون زمان، اما این فرمانده ی خوشتیپ ما که از انسانیت بویی برده سعی میکنه با وایولت مثل یه آدم رفتار کنه. سعی میکنه احساساتی که وایولت هیچ وقت یادشون نگرفته رو بهش نشون بده و ازش مراقبت کنه. حالا ما وایولت رو بعد از جنگ می بینیم که از بیمارستان مرخص میشه و برای فهمیدن کلماتی که فرمانده‌ش هنگام آخرین دیدارشون به زبون آورده توی یه شرکت پست شروع به کار میکنه.

مفهوم اصلی ای که این انیمه میخواد بهمون نشون بده رو توی اون قسمت هایی می بینیم که وایولت شروع به نامه نوشتن برای دیگران میکنه. رشد شخصیت وایولت توی این فیلم خیلی خیلی زیبا و واقعی نشون داده میشه.

علاوه بر اتفاقاتی که برای کاراکتر های توی انیمه میافته خود بیننده هم خیلی متحول میشه! داستان هرکدوم از آدم ها توی این انیمه اونقدرررررررررر زیبا، احساسی و قابل درکه که میتونید با هر قسمت گریه کنید!

و اینم بگم همه توی این انیمه خوشتیپ و خوشگلن.XD 

در مورد فیلم های این انیمه حرف خاصی ندارم بزنم. فیلم ها هم شاهکارن(هر چند به پای انیمه نمیرسن!). حتما حتما فیلم ها رو بعد از خود انیمه ببینید و توصیه میکنم اول Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll رو ببینید و بعد از اون The movie رو ببینید. ^-^

+خالی کردن عکسام.D: