«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

【N】【E】【S】【T】【A】 【C】【H】【A】【L】【L】【E】【N】【G】【E】

【P】【R】【O】【L】【O】【G】【U】【E】

سلام به روی ماهتون. :دی

خب این چالشی که همین امروز روز اولش منتشر میشه از وب سلین خوشگله اومده. :دی

 اول از همه میخوام یه پیش زمینه ای داشته باشم که قراره با انجام این چالش به چه چیزایی برسم. 

  1. این چالش قراره امروز -1 آذر- شروع بشه و 30 اذر تموم بشه، اینکه یه بازه مشخصی برای انجامش داشته باشم باعث میشه این یه ماه به وبلاگ و وبلاگ نویسی نزدیکتر بشم و امیدوارم شما هم حس بهتری از این وبلگ داشته باشید و حس خوبی از اینجا بگیرین.*-*
  2. خب من سوالات رو دقیق نخوندم و فقط یه روخوانی کردم که الان هم یادم رفته اما میخوام با تفکر در سوالات و جواب دادن بهشون به خودم نزدیکتر بشم و خودم رو بیشتر بشناسم و به خودم نزدیک‌تر بشم.

 اما اصلا چرا اسمشو گذاشتم نستا؟

NESTA یعنی خالص (PURE) من این چالش رو به یه دختر  متفکری تشبیه کردم که با نادیده نگرفتن سوالاتش و روراست بودن با خودش تونسته با خودش روراست و باشه و به قولی یه شناخت خالص از خودش داره.

 آیا دوست دارم کامنت بذارید؟

شوخی می کنین دیگه؟XD لطفا کامنت بذارین. :")

 

تا انتشار روز اول به درود. *-*